Online analyser

 

Online analyser

 

Kæmper I med at få jeres website til at fungere i søgemaskinerne?

Stop med at vinke i mørket, ingen kan alligevel se det!

 

God markedsføring baseret på data

Når en virksomhed laver online markedsføring uden en ordentlig analyse på markedet, produkt, salgskanaler, budskaber mv. svarer det til at stå i mørket og vinke - det er muligt, at der er få der kan høre det, men ingen kan se det!

 

Data danner grundlag for god markedsføring

Som bureau er SearchGuru Danmark stærkt afhængig af data - korrekte data lyver ikke, det er baseret på virkeligheden og ikke på en tilfældig undersøgelse af paneler eller spørgerunde analyser.

Hvilke analyser kan spare tid

 

og penge?

Analyserne

 

Placeringsanalysen

At få klarlagt og fuld indsigt i hvilke placeringer et website har på nuværende tidspunkt, er altid et godt udgangspunkt for forbedringer. Få indsigt i, om det er de rigtige søgeord I ligger placeret med, og få afdækket hvilke søgeord der skal arbejdes mere målrettet med fremadrettet

Søgeordsanalysen

Det er altid et godt udgangspunkt for en fremtidig SEO indsats, at få afdækket hvilke søgeord der vil kunne generere bedst muligt salg og ROI. Denne analyse viser jer, hvad der kræves for at være øverst på relevante søgeord. Søgeordsanalysen er processen med at analysere søgeord eller søgefraser, der bringer besøgende til jeres websted gennem både organisk og betalt søgning.

Konkurrentanalysen

Identificer jeres konkurrenter på baggrund af deres primære fokusområder online, og og evaluer deres strategier for at bestemme deres styrker og svagheder i forhold til jeres egen vare eller tjenesteydelse. I konkurrentanalysen analyserer vi jeres nærmeste konkurrenter - hvilke søgeord bliver de fundet på, og hvor er de placeret i søgeresultaterne..

SEO Teknisk Analyse

Det er ikke alle, der får deres SEO tiltag til at spille med det samme. Så hvis jeres online præstationer ikke er helt som I gerne ville have de skulle være, er det muligvis ikke et spørgsmål om SEO tiltagene, men måske mere et spørgsmål om de tekniske aspekter på jeres website, der har indvirkning i forhold til søgeoptimering.