Søgemaskineoptimering

 

Søgemaskineoptimering

 

Vil I investere i en bæredygtig fremtid for jeres websted?

Vælg den rigtige SEO partner fra start

 

3 ud af 4 personer bruger søgemaskiner til at finde produkter og tjenester. Den første side med søgeresultater får 91 % af trafikken, den anden side får kun 4,8 %, og den falder støt ud over det. Hvis jeres virksomhed ikke er på den første side, går I glip af værdifulde kundeemner.

 

SEO er en forkortelse for "Search Engine Optimization" på dansk søgemaskineoptimering, og er et udtryk for, hvor godt jeres hjemmeside er optimeret mod søgemaskinernes kriterier. Det drejer sig om at lave en hjemmeside eller webshop, der er optimeret til både brugere og søgemaskiner, således at jeres hjemmeside bliver belønnet med høje placeringer på så mange søgninger som muligt.

 

Søgemaskineoptimering er en metode til at fremme en websides placering i forskellige søgemaskiners organiske søgeresultater. Søgemaskineoptimering dækker over mange forskellige elementer, såsom teknologi, indhold og links fra andre hjemmesider. Formålet med søgemaskineoptimering er at websiden skal rangere bedre i søgeresultater på de forskellige søgemaskiner. Søgemaskineoptimering indeholder flere forskellige typer søgninger; nyheder, fotos og videoer.

 

Søgemaskine robotter gennemgår jævnligt alle hjemmesider. Disse bestemmer, hvor relevant jeres websted er til specifikke søgninger og dermed jeres placering i den organiske søgning. 91 % af søgerne ser ikke side 2 i søgeresultaterne. Derfor er placeringen af søgemaskinerne ekstremt vigtig for jeres succes.

 

Der er mange forklaringer på, hvad søgemaskineoptimering er, og generelt er der 2 typer af søgemaskineoptimering. Søgemaskineoptimering direkte på websitet og søgemaskineoptimering off-site. Bedste praksis er, at søgemaskineoptimering altid skal være på selve websitet, så alle SEO-initiativer og -udvikling finder sted direkte på jeres hjemmeside.

 

Det vigtigste er at være fortrolig med de søgeord og udtryk, som kunderne bruger og efterfølgende køber på. Kun der er placeringer vigtige.

 

Det er med andre ord vigtigt at få trafik, der konverterer til kundeemner eller direkte salg - al anden trafik er langt mindre vigtig.

 

Strategien for søgemaskineoptimering i jeres virksomhed skal i dag fokusere på konvertering og ikke kun placeringerne i Google. Derfor er det vigtigt at kende de nøgleord og sætninger, der giver salg og henvendelser.

Vores mål, er at vokse jeres online handel

 

gennem søgemaskinernes stærke trafik

Over 200 variabler bestemmer din placering

 

. Meta titel og beskrivelse

. H1, H2 og H3 overskrifter

. Navne på billeder og alle tags

. Intern link struktur og titler på disse

. URL struktur

. Eksterne links

. Indgående links fra andre hjemmesider og titler på disse

. Afvisningsprocent & brugervenlighed

. Søgeord og relaterede emner på hjemmesiden

. Alder på hjemmeside og historik

. Aktiviteten på de sociale medier

. Kvalitet af indhold, artikler og produktbeskrivelser

. Website hastighed

 

SearchGuru Danmark tilbyder et omfattende udvalg af professionelle SEO-tjenester for at få din virksomhed i toppen af søgeresultaterne, ved kun at bruge troværdige, fremtidssikrede, Søgemaskine teknikker, såsom:

. Grundigt søgeord og markedsundersøgelse.

. Dybtgående evaluering af konkurrencen.

. Etisk søgemaskine taktik til langsigtede resultater, gerne kombineret med betalte annoncer for hurtige boost.

. Omfattende søgemaskineoptimering på selve websitet - titel tags, meta beskrivelser, alt tags, kvalitets web indhold, intern linking, m.v.

. Optimeret tekstindhold med fokus på salg og tilbagevenden trafik.

. Relevant linkbuilding - via Social

. Google Analytics og anden data sporing software til brug for at lære af trends, trafik og mere.