Webdesign

Web design


- Jeres website er en spejling af både jer og jeres produkter

Gør det rigtigt - første gang


Med millioner af hjemmesider på internettet bør I sikre jer, at jeres website skiller sig ud, repræsenterer jer godt, og vigtigst af alt hjælper jeres virksomhed med at vokse


Hvis I ikke har et websted, der direkte bidrager til jeres indtægter gennem salg eller kundeemner, mangler I et stort potentielt marked. I dagens moderne verden, er en virksomhed der ikke har en hjemmeside eller ikke har opdateret denne, knap så gode vilkår som konkurrenter der har fokus på deres online tiltag


100 milliarder søgninger pr. Måned - globalt ... Forskningsprodukter og -tjenester online og alle større mærker eller virksomheder er repræsenteret med et websted og en række sociale media konti.


Med den store mængde af trafik, og potentielle kunder, har I brug for et websted, der repræsenterer jeres virksomhed, og som kan bidrage med at få denne til at vokse.

Hvad skal vi hjælpe jer med? 

- når det gælder et website design der kan tiltrække kunder

Eksempler på fokusområder og delelementer ved webside design


Placeringsanalyse på jeres nuværende website

En søgeordsanalyse giver den nødvendige indsigt i, hvordan en målgruppe bruger søgemaskiner til at finde et websted, dets produkter eller tjenester. Jo mere information der er afdækket omkring målgruppens søgeadfærd, jo mere præcis kan vi målrette designet på websiden, og dermed kan vi nemmere opnå et brugerdefineret webdesign, der resulterer i et websted, der er visuelt tiltalende, nemt at bruge, optimeret, konverterer besøgende til forbrugere, er mobilvenligt og fremmer vækst over tid.


.  Søgemaskineoptimeret hjemmeside, der er grundoptimeret fra starten, med potentielle kundesøgninger i tankerne.

   

.  Målrettet kommunikation, med fokus på jeres  virksomheds budskaber, og med relevante informationer om jeres produkter, tjenester og virksomhedskultur.

   

.  Fokuseret trafik tiltrækning via søgemaskine optimering og brug af konvertering optimeret design metode og bedst mulig brugeroplevelse til brug for at guide jeres besøgende til et decideret køb.


Den hjemmeside, vi designer, er skræddersyet til at imødekomme jeres kunders online behov, og vi vil have jer involveret i processen!


Når I designer et websted hos os, vil I være involveret i:

.  Direkte kommunikation med webteamet for at diskutere selve projektet, herunder udvikling af strategi, designkrav, budgetdetaljer, arbejdsområde, tidsplan,mv.

   

.  Samarbejde med en tildelt projektleder for at gennemgå webprocessen, afdække forventninger, besvare eventuelle spørgsmål og sikre, at I er helt klar over, hvordan jeres websted vil blive bygget.


. Godkendelse af webstedets strategi, design, indhold og lancering.

5 elementer der hjælper til et overlegent webdesign


1. Den visuelle præsentation

I har kun en chance for at lave et godt første indtryk. Er jeres websted lavet så det får den besøgende til at sige WOW! eller OH? når de ser jeres websted for første gang? Folk træffer øjeblikkelige beslutninger om troværdigheden af jeres firma, jeres brand eller produkterne, når de ser jeres websted.



2. Brugervenlighed

Hvis jeres websted ikke nemt kan navigere, og jeres værdifulde indhold ikke nemt kan findes, vil jeres brugere gå andre steder. Vi arbejder hårdt på at planlægge og bygge websteder, der er intuitive, enkle og nemme at navigere. Vi vil have, at brugeren skal føle, at alt er placeret rigtigt, præcis hvor de forventer det.



3. Høj kvalitet, optimeret indhold

Investering i et smukt websted og forsømmelse af indholdet er som at købe en bil uden en motor. Et overlegent websted har klart, overbevisende og koncist indhold med klare opfordringer til handling. Vi arbejder sammen med vores kunder for at sikre, at indholdet på deres websted er velskrevet, søgemaskine optimeret og skabt med kundens forretningsmæssige mål i tankerne.



4. Konvertering af besøgende til kunder

Tidligt i planlægningsprocessen vil vi fastslå, hvad en "konvertering" eller opfordring til handling ligner på jeres websted. Det kan være at udfylde en formular, foretage et telefonopkald eller købe et produkt. Vi holder da dette mål for øje for hele processen fra design til kodning til indholdsskrivning. Vi ønsker, at jeres websted skal være det primære værktøj til vækst af jeres virksomhed.



5. Trafikvækst over tid

Vi ønsker at se jeres nye websted stige til næste niveau. For at gøre det har vi brug for masser af kvalitetstrafik. Vi vil samarbejde med jer for at etablere en igangværende internetstrategi, der omfatter søgemaskineoptimering, social media marketing, email marketing og meget mere.

TID ER PENGE

At opbygge en ny hjemmeside, der er både funktionel og også søgemaskine optimeret i dag, behøver ikke at være dyrt eller specielt tidskrævende. Et mindre website tager cirka 7 dage at lave, fra idé og design, og til en basis søgemaskineoptimering er implementeret